Senin, 23 November 2015

Apple Cider Vinegar Menggunakan Untuk Kering, Kesihatan, rasa dan beberapa perkara lain

Apple Cider Vinegar Menggunakan Untuk Kering, Kesihatan, rasa dan beberapa perkara lain

Anda mungkin telah mendengar tentang semua perkara yang mungkin anda boleh mendapatkan dilakukan dengan cuka. Anda boleh menggunakannya untuk menanggalkan kerak makanan anda, atau anda boleh menggunakannya untuk membunuh rumpai. Ia boleh membersihkan kotoran kopi anda dari periuk kopi anda, atau menggilap perak anda! Anda juga boleh menggunakan cuka untuk menambah beberapa semangat untuk salad anda! Pada masa dahulu, ramai orang menggunakannya untuk melegakan hanya kira-kira apa-apa penyakit yang boleh datang ke fikiran anda.

Hanya baru-baru cuka epal cider telah diasingkan dan mereka telah menentukan bahawa ianya amat membantu untuk kesihatan anda. Ia adalah sangat murah dan boleh didapati di kedai-kedai makanan kesihatan yang paling dan kedai-kedai runcit besar, betul-betul di pulau yang sama seperti tepung dan gula anda! Ia dianggap sebagai item baking biasa! Sesetengah orang berfikir bahawa tidak ada kebenaran kepada remedi yang orang mendakwa bahawa cuka boleh digunakan untuk. Sedikit sekali mereka tahu bahawa banyak teori-teori di sebalik apa yang orang katakan telah diuji dan sebahagian daripada mereka terbukti menjadi kenyataan!

Jadi mengapa epal cider cuka yang berbeza dari cuka hanya kosong. Cuka boleh dibuat dari hampir apa-apa. Ia diperbuat daripada penapaian. Ini adalah di mana gula dalam makanan dipecahkan, oleh bakteria dan yis. Dalam bahagian pertama proses, ini adalah apabila gula menjadi alkohol. Apabila ini berlaku, jika kamu terus biarkan ia menapai, iaitu apabila anda cuka. Perkataan yang diterjemahkan dari bahasa sebenarnya bermaksud "wain masam". Anda boleh membuat cuka daripada sayur-sayuran, buah-buahan, bijirin, jenis ini datang dari epal lumat. Bahan utama mana-mana cuka adalah asid asetik, garam mineral, asid amino, dan vitamin. Cuka menjadi popular apabila ia telah dinaikkan pangkat oleh sebuah buku yang diterbitkan pada tahun 1950-an.

Jika anda melakukan kajian pada cuka, anda akan mendapati tuntutan selepas tuntutan ke atas apa yang ia boleh digunakan untuk. Sesetengah orang mengatakan bahawa ia boleh melakukan beberapa perkara yang agak luar biasa, seperti membunuh kutu kepala, menterbalikkan penuaan anda, bekerja sebagai penghilang toksin, dan membantu meringankan penghadaman anda. Anda akan melihat dari beberapa kajian yang ia bekerja untuk perkara-perkara ini, tetapi ada perkara-perkara lain yang boleh bekerja lebih baik atau lebih cepat.

Jika anda ingin tahu tentang apa tuntutan telah penyelidikan yang cuka boleh membantu dengan, ini boleh disokong dengan penyelidikan. Ia memberi kesan kepada diabetes, kolesterol tinggi, tekanan darah, kesihatan jantung, kanser dan juga boleh membantu anda dalam penurunan berat badan. Hanya kerana terdapat penyelidikan sudah tentu tidak bermakna itu penawar semua, ia masih semua kerja yang sedang dijalankan. Mereka menjalankan ujian ini ke atas haiwan, bukan manusia, jadi mata pelajaran lebih manusia perlu diuji untuk mengetahui bagaimana ia akan bekerja untuk kita.

Cuba ubat rumah boleh membawa risiko yang sama seperti apa-apa jenis rawatan untuk masalah. Jika anda mempunyai masalah perubatan yang serius yang anda cuba untuk menangani, maka anda akan menjadi yang terbaik untuk memulakan dengan doktor anda dan beritahu dia kebimbangan anda dan apa yang anda bercadang untuk mencuba. Mengambil cuka boleh berinteraksi dengan perkara-perkara lain yang anda boleh mengambil seperti diuretik, julap, ubat-ubatan untuk penyakit jantung atau diabetes. Jika anda hanya menggunakannya untuk rasa salad anda, anda harus denda tetapi jika anda merancang untuk melakukannya setiap hari memberitahu doktor anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar