Senin, 23 November 2015

Membantu Rakan Anda Dengan Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux

Membantu Rakan Anda Dengan Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux

Ramai daripada anda membaca artikel ini mungkin mempunyai isteri, teman wanita, suami atau penting lain yang mengalami pedih ulu hati, GERD atau penyakit refluks asid. Bukan sahaja ini menyebabkan anda kebimbangan untuk kesejahteraan mereka dan membuat anda ingin anda mempunyai penawar ajaib untuk membuat mereka berasa lebih baik, tetapi sudah tentu apabila mereka mengalami pedih hulu hati atau lain-lain masalah asid perut mereka boleh menjadi sangat marah dan kadang-kadang tidak menyenangkan untuk menjadi sekitar.

Oleh itu, 'Apa yang boleh anda lakukan untuk membantu? anda bertanya kepada diri sendiri. Sudah tentu anda tidak mahu pasangan anda perlu mengambil dadah berbahaya atau ubat-ubatan yang boleh meletakkan mereka pada risiko masalah kesihatan yang lebih besar ataupun kematian. Anda pasti tidak mahu menggalakkan mereka untuk melakukan apa-apa manakala asid perut boleh membakar di kerongkong mereka! Apa yang anda perlukan adalah ubat semula jadi untuk refluks asid. Khususnya anda mahu ubat semula jadi yang ada pada tangan di rumah, atau boleh mendapatkan dengan mudah apabila anda berada di luar bersama-sama.

Pemulihan Rumah dan Pencegahan

Sebahagian besar daripada ubat semula jadi untuk refluks asid adalah apa yang pasangan anda makan. Ini tidak hanya bermakna mengelakkan makanan pedas. Ia sebenarnya adalah makanan yang sangat berasid yang masalah yang terbaik. Makanan yang tinggi dalam keasidan tidak sentiasa jelas, tetapi ada sumber dan laporan dalam talian yang boleh membantu anda melakukan kerja rumah anda dan membawa anda ke arah yang betul.

Anda perlu bermula dengan bukan sahaja apa yang pasangan anda menggunakan dalam diet mereka, tetapi juga berapa banyak makanan yang mereka makan dan saiz hidangan mereka. Perkara terakhir yang anda mahu ialah untuk merancang malam romantis di rumah atau makan malam yang mewah keluar dan dua saat selepas anda mula makan pasangan anda mula berasa sakit dan semakin pedih hulu hati atau refluks jenis gejala. Mencegah situasi ini dengan ubat semula jadi untuk refluks asid dan membantu pasangan anda makan dengan betul boleh memastikan anda mempunyai masa yang hebat dan terus membina hubungan yang hebat.

Pemulihan Semulajadi Untuk Asid Reflux

Pemulihan dan ubat untuk pedih ulu hati dan gejala-gejala lain penyakit refluks asid dan GERD boleh didapati bukan sahaja dalam memilih makanan yang betul untuk makan tetapi juga dari pelbagai herba dan rawatan rumah lain yang telah membuktikan diri mereka untuk bekerja untuk lain-lain lagi. Ubat-ubatan ini semula jadi termasuk perkara-perkara seperti minum cuka epal cider atau mengunyah daun selasih atau 7up dan susu mencampurkan! Sudah tentu anda boleh melihat manfaat yang tidak ternilai untuk mencari penawar semula jadi untuk refluks asid untuk pasangan anda. Begitu juga dengan bacaan sedikit di atasnya dan sesungguhnya mereka akan kagum tentang bagaimana banyak anda mengambil berat!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar